Sociala medier

Hej! Är ledsen att min uppdatering varit dålig (cornelia) jag har haft väldigt mycket att göra i skolan nu när nationella proven har börjat! 
Det nyaste jag har att säga är att Iggy har tagit en paus från alla sociala medier och kommer nog va borta ett tag! Detta  gör hon P.g.a att folk läger upp papparazzi bilder på henne som hon antagligen inte vill att alla ska se och ha tillgång till, det finns säkert massa fler andledningar men den här är en av dom som de gåtts ut med. Hennes instagram och twitter kommer fortsätta att uppdateras men inte av henne! 
Har inte så mycket mer att säga men lovar att jag kommer bli bättre på att uppdatera!
// Cornelia 





Johanna

hej! eftersom jag får min design ikväll undrade jag om ni kanske ville göra ett affiliates-byte??

2015-03-10 | 17:58:36
HEMSIDA: http://teenwolfies.blogg.se/


Johanna

Har lagt till er nu!

2015-03-12 | 23:05:39
HEMSIDA: http://teenwolfies.blogg.se/



LÄMNA EN KOMMENTAR:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: