PRETTY GIRLS

 
Jag är sjukt ledsen att det inte har blivit så bra uppdatering men just nu har jag (Cornelia) supermånga Nationella prov och har inte haft någon tid att uppdatera.
 
 
Det ryktades ju för länge sen att Britney Spears skulle släppa en låt tillsammans med Iggy men vart inte riktigt bekräftat och ryktena svävade mellan massa olika låttitlar men för ett tag sen sattes det stopp för alla ryktena och bekräftat att det finns en låt som släpps den 5 maj men ingen av det låttitlar som det ryktats om är den riktiga utan låten heter Pretty Girls. Iggy och Britney håller oxå på att spela in en musiker till låten oxå. 
 
 
// Cornelia 





Louismut

Ciao fellow bloggers. My circle is delighted we saw the like minds here. I’ve been web crawling for this info since last fall and I will be telling my colleagues to drop by. The other day I was traversing through the web world trying to find an answer to my eternal questions. Now I am entrusted to take more responsibility in whatever method I can. We are getting all worked out on the revelations we are observing. Moreover, I just hoped to thank you tremendously for such beneficial knowledge. This has boosted me out of an old rut. Many superb things are growing in my world. Its really a fantastic page to make new friends. Allow me to share that I am looking into. If you have time, take a look my new spot:lauxmont farms cobblestone courtyard

2022-07-02 | 11:01:16



LÄMNA EN KOMMENTAR:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: